VersBen

Versek, gondolatok

Istenhez

2017. november 08. 16:09 - Noé Benedek

who-is-god.jpg

Sok kép él az emberek fejében Istenről, de valójában helyesen próbálják elképzelni? Vannak, akik szakállas jóságos öregúrnak, vannak akik villámmal dobálózó kigyúrt férfinek, van aki egy automatának gondolja: Mondtál egy Miatyánkot? Megy máris, amit kértél!  - Szerintem ennél sokkal színesebb és megfoghatatlanabb az, hogy ki Isten valójában. Nem ismerem teljesen, de tudom, hogy Van, ez épp elég számomra...

Istenhez

Te, aki minden alkotásod fölött állsz,

Te, aki keresel, de sokszor zárt szívet találsz,

Te, aki Isten vagy. Se nem angyal, se nem lény,

Te vagy a Teremtő, én pedig a Teremtmény.

 

Te, aki értem mindent félretettél,

Te, aki Fiaddal a kereszten szenvedtél,

Te, aki Halállal a halálon úrrá lettél,

Te, aki a szolgasorból Trónod mellé ültettél.

 

Te, aki nem nézed, a múltban mit cselekedtem,

Te, ki csendesen tűrted, mikor ellened perlekedtem,

Te, aki tökéletes szeretettel szeretsz,

Te, aki engem a legjobb úton vezetsz.

 

Te, aki egyben vagy a kezdet és a vég,

Te akinek szerelmétől lelkem tűzben ég,

Te, akinek létét meg nem kérdőjelezhetem,

Istenem te vagy az utam, s tiéd az életem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr9313205815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása