VersBen

Versek, gondolatok

Téged látlak...

2018. január 22. 19:42 - Noé Benedek

img_20171222_081211.jpg

Az én életemben is eljött az a pillanat, amikor megtaláltam azt a lányt, akivel az életemet szeretném leélni. Több dolgot nem fűzök hozzá...csak olvassátok! :)

Téged látlak

Téged látlak a holdban,

Téged látlak a napban,

Téged látlak a tóban,

Téged látlak a parkban.

Téged látlak nappal,

Téged látlak éjjel,

Téged látlak a hajnallal,

Téged látlak az estével.

Téged látlak mindenben,

Téged látlak mindenhol,

Téged látlak a végtelenben,

Téged látlak most is épp valahol.

Látlak és csodállak,

Téged tartalak isteni csodának.

Sötét szemedben csillog a fény,

S a szívedben érzem, ott vagyok én.

Ott vagyok én, s te az enyémben,

Hangod hallva lüktet a vér szerelmes szívemben.

Szeretlek, mert mindig itt vagy,

S a vágy, hogy veled legyek, nyugodni nem hagy!

Teljes szívemből szeretlek!

Bárhová is mész, én itt leszek, kereslek!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr8613595665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása