VersBen

Versek, gondolatok

Sejteni vélem

2018. április 11. 23:17 - Noé Benedek

photogrid_1523477237647.jpgSok dolog van, ami körülvesz bennünket és a legtöbb ember, ahogyan én is, igyekszem megérteni a dolgok mivoltját, meglelni az értékeket egy olyan világban, amely számunkra az értéktelent próbálja értékesnek mutatni. Azonban egy folyamat során eljutottam én is egy olyan pontra, ahol kijelenthetem, már kezdem érteni...

Sejteni vélem

Sejteni vélem a dolgok mivoltját,

A működés értelmét, a létezés alapját.

Sejteni vélem, hogy mi miért történik,

Mennyi lépést kell, míg eljutunk egy döntésig.

 

Sejteni vélem, hogy mi a hivatásom,

Hogy legyen sok gyermekem, s szerető családom.

Sejteni vélem, hogy mi az igaz érték;

Precíz időbeosztás, tudni hol a mérték...

 

Sejteni vélem, hogy ki vagyok valóban,

Megismerem magam teljes valómban.

Sejteni vélem, hogy hol van a cél,

És mi lesz majd akkor, ha minden véget ér.

 

Sejteni vélem, hogy ki van minden mögött,

S ki szövi a szálakat a bárányfelhők fölött.

Sejteni vélem, hogy értelme van létemnek,

S tudom, hogy véletlenek márpedig nem léteznek!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr1413827504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása