VersBen

Versek, gondolatok

Húsvéti locsolóversek

2018. április 02. 15:30 - Noé Benedek

szep-kepek-locsolkodas-3.jpg

Újra itt a Húsvét újból ünnepeljük, hogy Krisztus feltámadt. Persze a hétfői locsolkodás is elmaradhatatlan. Itt van egy-két vers, melyek a segítségemre voltak.

Húsvéti locsolóvers 1.

Jöttem én, jöttem én téged meglocsolni,

S bízom én, bízom én, hogy lesz itt mit harapni.

Mikor én, mikor én reggel felkeltem,

Tudtam én, tudtam én, s kevesebbet ettem.

Mondtam én, mondtam én csak lesz majd valami,

Így jöttem ma ide.

Szabad-e locsolni?

 

Húsvéti locsolóvers 2.

Végre itt a tavasz!

Remélem, hogy ez már az..

Örüljünk a szép időnek!

S örüljünk most itt a nőknek!

Illatozzatok virágok!

 

Önthetek-e nedűt rátok?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr2813800428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása