VersBen

Versek, gondolatok

Locsoló versek...

2017. április 16. 22:39 - Noé Benedek

petrosilovlocsolas.jpg

Holnap Húsvéthétfő és még nem tudod milyen verset mondj? Segíthetek? :) Ezek versek amiket én írtam régebben, mostanában... De biztatlak, hogy nyugodtan te is próbálkozz! A lányok értékeli a saját alkotásokat :)

 

Locsolóvers 1.

Áldott Húsvét reggelén

Korán fölébredtem.

Nővérimet reggel én

Csapvízzel keltettem.

Locsolkodni jöttem most,

Ha tetszik engedni.

S nem bánnám, ha ezért most

Lehetne ezt-azt enni.

Cserébe egy jó kívánság:

Minden lány nagy legyen!

S eme vers írását 

Íme befejezem.

 

Locsolóvers 2.

Korán reggel felébredtem,

Nem bírtam aludni,

Eljöttem hát ide,

Szabad-e locsolni?

Cserébe nem kérek mást,

Csak egy piros tojást,

S kívánok még sok ilyen

Hajnali locsolást!

 

Locsolóvers 3.

Szódát hoztam, 

Kölnim nincsen.

Szeretném megkérdezni,

Szabad-e a lányokat nyílt térbe kísérni?

 

Locsolóvers 4.

Húsvéthétfő hajnalán

Indultunk el hozzátok.

Reménykedünk, hogy talán

Van még egy kis sonkátok.

 

Hosszú volt az utunk,

S ez még csak a kezdete.

Valahogy majdcsak eljutunk

A végére is délfele.

 

Nem szeretném tovább 

Húzni ezt a verset.

Szóval állj! Ne tovább!

Kérdezhetünk egyet?

 

Szabad-e locsolni?

S itt a házban pocsolni?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr3812431177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása