VersBen

Versek, gondolatok

Óda Nagyihoz

2017. március 28. 21:06 - Noé Benedek

 

viragcsokor.jpg

A nagymamám, Finta Gyöngyvér, nemrég ünnepelte a 75. születésnapját és ezt a verset erre az alkalomra írtam. Üzenem neki hogy nagyon szeretem és hogy Isten éltesse sokáig! :)

Óda Nagyihoz 

Ó, Te örök fiatal, jókedved nem vész el.

Rólad szól most ez a dal, borral, gyertyafénnyel.

42’ tavaszán a világra születtél,

75 év tovaszállt... föl sem eszmélhettél.

Jártad az utadat, így jutottál ide,

Ismered a múltat, Nagyi, Nagyi, ó Te!

Életem egy részét veled töltöttem el.

Született sok szép kép. Még mostan is érdekel,

Mi a titkos recept, amivel Te főzöl?

Mert az nem korrekt, hogy főzéssel keveset időzöl.

Időközben rájöttem, mindennek a titka

A sok-sok szeretet, na meg a csilingelős kosztja.

A viccet félretéve, Isten éltessen,

S ezernyi áldással Tégedet illessen!

Szerető unokád írta ezt a verset meg.

Ez én vagyok, nem vitás! Sok puszi!

                                                                Benedek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr9712383597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása