VersBen

Versek, gondolatok

Á, bé, cé, dé, rajtam kezdé...

2017. február 14. 17:20 - Noé Benedek

Így farsang táján az egyik osztálytársammal eszünkbe jutott a jól ismert Á B C D, rajtam kezdé... c. dalocska, és észrevettük, hogy nincs benne az összes betű az ábécéből, ugyanis úgy lett volna logikus. Így hát rászántuk magunkat és kipótoltuk a dalocska hiányzó részeit. A dalt most egészében láthatjátok. Néhol talán tizenkét karikásra sikeredett, úgyhogy 12 éven aluliaknak csak szülői felügyelet mellet ajánljuk! A dalt most egészében láthatjátok.   

Á, bé, cé, dé, rajtam kezdé

Á, bé, cé, dé, rajtam kezdé.

A nagy eszességet,

A nagy bölcsességet,

Á, bé, cé, dé, rajtam kezdé.

 

E, ef, gé, há, sokat igyá'.

Szád ki ne száradjon,

Jó kedved maradjon,

E, ef, gé, há, sokat igyá'

 

Í, jé, ká, el, ne menj még el.

Maradj itt mulatni,

Együtt vigadozni.

Í, jé, ká, el, ne menj még el.

 

És még az em, nem feledem.

Csendesen megjegyzem,

Bevallom kedveltem.

Védelmezem, s felemelem.

 

En, ó, pé, kú, a nagy torkú.

Mind megissza a bort,

Vígan rúgja a port.

En, ó, pé, kú, a nagy torkú.

 

Er, es, té, ú, hízlalt borjú.

Menjünk és vágjuk le,

Hozd a kést izibe.

Er, es, té, ú, hízlalt borjú.

 

Iksz, ipszilon, most ne sírjon!

Sőt inkább vigadjon,

Búnak utat adjon.

Iksz, ipszilon, most ne sírjon!

 

Végül a zé, rajta végzé.

Vége lett, megírtuk,

Jól ki is pótóltuk.

Végül a zé, rajta végzé.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vers-ben.blog.hu/api/trackback/id/tr9712258610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása